יום חמישי, 27 באפריל 2023

חשבת שזה לא יקרה עוד לעולם

 







חָשַׁבְתָּ שֶׁזֶּה לֹא יְקָרָה עוֹד לְעוֹלָם.

חָשַׁבְתָּ שֶׁאַתָּה (כִּמְעַט) כְּמוֹ כֻּלָּם.

אֲבָל שׁוּב זֶה קוֹרָה לְךָ.

הָאַהֲבָה קוֹרֵאת בִּשְׁמֶךָ. 



הטקסט למעלה הוא תרגום חופשי שלי של ההתחלה של השיר Love Calls you by your name  של לאונרד כהן.

ללאונרד כהן היו אהבות, אבל זה לא יקרה לו עוד לעולם משום שהלך לעולמו. 


מצבי שונה ממצבו. 

גם ב"ישורת האחרונה" יכולות להיות לי אהבות.

בימים האחרונים אני מתחבר לאהבה שאני מרגיש ולשיר הזה. 

ארוכה הדרך למימוש אהבה, אבל נדמה לי שיש לי כבר תשובה אופטימית לשאלה ששאלתי בבלוג זה לפני זמן רב: מאוחר מדי לאהבה או אהבה מאוחרת?

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא רק פולנים לאומניים: לסלף את השואה במתכוון בויקיפדיה

  אימי ותלמידים באירופה אחרי השואה אימי רינה רוזנטל ז"ל איבדה את כל משפחתה בשואה . אימי גדלה בעיירה בשם  קרושצ'נקו נא דונייץ  בפולי...