יום חמישי, 13 באפריל 2023

העוזר הקטן שלי

 



העוזר הקטן של אמא (mother's little helper) הוא שיר של האבנים המתגלגלות (Rolling Stones)

על פי הויקיפדיה העברית, אין מדובר בעוזרת בית או בילד שעוזר לאימו. 

הציטוט הבא  מהערך מסביר במה מדובר  "השיר עוסק בפופולריות הפתאומית שהייתה לתרופות הרגעה בקרב עקרות הבית, והסכנות שבלקיחת מנת יתר של תרופות או התמכרות."


כידוע לקוראי הבלוג, אני נמנע מלקחת תרופות כשזה לא הכרחי. בוודאי לא תרופות הרגעה. 

למזלי הרב, טרם זיהיתי אצלי התמכרות כלשהי. 


בהקשר הנוכחי אני מתייחס לעוזר או עוזרת במובן של מנקה ולא במובן של תרופת הרגעה. 

כשהתגוררתי בגפי מעולם לא הייתה לי עוזרת בית או עוזר בית. תמיד ניקיתי את ביתי לבד. כך גם עוד לא מזמן בביתי החדש.

זאת הפעם הראשונה שאני "מעסיק" עוזרת בית, ליתר דיוק עוזר בית. 

מדובר בשואב אבק רובוטי שגם משתמש במים לניקוי הבית. 

קיבלתי אותו במתנה מבני הבכור לכבוד המעבר לדירה בבעלותי. 

החיים הם דינאמיים. מי היה מאמין לפני כמה עשרות שנים שרובוט ינקה את הבית?

הוא כמובן לא נותן פיתרון מלא לניקיון הבית וגם אני נדרש לנקות לפעמים ביתר יסודיות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

במה להיאחז כשמתרחש אסון מתמשך?

מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים בתקופה של אסון מתמשך.  יותר מדי אנשים חצו את "הישורת האחרונה" בטרם עת.  יותר מדי אנשים איבדו את יקיריהם...