יום רביעי, 22 ביוני 2022

להתחתן עם תאילנדית

 

פוטומונטז' של בנגקוק. מקור התמונה: ויקיפדיה 


רוב ירח הדבש שלי ושל מי שהיום היא גרושתי היה בשנת 1988 ביפן. אהבתי מאוד את יפן, במיוחד את קיוטו ואת קויה סאן. הרבה פחות אהבתי את בנגקוק. 

ביפן לא ראיתי עוני. רוב המקדשים היו ללא קישוטי זהב. היופי של מקדשי העץ נבע מהמבנה הכולל, מהסימטריה ומהשילוב של המקדשים עם גנים יפים ומטופחים, שבהם היו בריכות מים, גשרים ומפלים מלאכותיים קטנים. 

בבנגקוק ראיתי עוני. במיוחד הזדעזעתי מהקטינות,  שהוצגו לראווה ברובע השעשועים למטרות זנות. 
המקדשים, לעומת זאת, היו עתירי זהב. 
לטעמי האישי, מקדשי העץ הפשוטים והאסטתיים ביפן הרבה יותר יפים. 

באחד מארבעת הימים, שבהם שהינו בבנגקוק, חשתי ברע. החלטתי לא לצאת לטיול וישבתי בלובי של המלון. לגמתי ממרק מקומי, שלידו קיבלתי צלוחית גדולה מלאה בפלפלים אדומים חריפים. 
הוספתי כמה פלפלים חריפים למרק. יותר פלפלים חריפים ממה שמוסיף זר ממוצע. הרבה פחות מתאילנדי ממוצע, שמרוקן את כל צלוחית הפלפלים החריפים לתוך קערת המרק.
לאחר זמן ארוך, ניגשה אלי המלצרית והצביעה על צעירה תאילנדית יפה בשולחן מרוחק. היא אמרה לי שהצעירה מתעניינת בי. כמובן, שהעניין לא היה הדדי.  
 

מה גרם לצעירה תאילנדית לחזר אחריי?

 
מדובר בגבר המבוגר ממנה בכמעט 20 שנים שהיא מעולם לא פגשה והיא אינה יודעת עליו דבר. 

קרוב לוודאי שהחיזור נבע מהרצון לשפר באופן מהותי את מצבה הכלכלי. תמורת נישואין עם גבר שהיא לא מכירה היא תעבור לרמת חיים הרבה יותר גבוהה. 
 
זה לא קשר זוגי  רגיל אלא קשר של קח ותן. אתה תיתן לי ביטחון כלכלי ותזונתי. אני אתן לך מין, בישול, ניקיון, קניות, טיפול בבית וכיו"ב.  

גם ב"ישורת האחרונה"


יש נשים צעירות מתאילנד וממדינות פחות עשירות אחרות במזרח הרחוק, כגון: פיליפינים, שנישאות לגברים זרים מטעמים זהים.

העסקה שמציע הגבר והאישה מקבלת היא: את מטפלת בי והופכת לבת זוג שלי ואני מממן את הצרכים שלך. 
לאותם גברים אין בנות זוג והם מתקשים למצוא בת זוג.

לפעמים הקושי קשור גם במגבלות שיש להם הגורמות לבת זוג פוטנציאלית אחרת להימנע מקשר זוגי איתם. 

בחלק מהמקרים מדובר בגברים הנמצאים ב"ישורת האחרונה" ותפקודם כבר לקוי. במקרים אלה בת הזוג הזרה היא סוג של הכלאה בין מטפלת ואישה. 

שלא תבינו אותי לא נכון, יש גם מקרים של קשרים זוגיים רגילים כשבת זוג תאילנדית ובן הזוג הוא ישראלי או מערבי אחר. 

הזוגיות שלי 


בשנים האחרונות של נישואיי עם גרושתי מערכת היחסים בינינו כבר לא הייתה מה שהייתה בשנים הטובות
גם בשנים הרעות אשתי לשעבר טיפלה היטב בהיבטים שונים של ניהול הבית. עם מעט עזרה ממני למרות שזה לא היה התחום החזק שלי.
 
הייתי קונה קבוע בשוק מחנה יהודה, עושה לפעמים קניות בסופרמרקטים, רוחץ כלים, לוקח את המכונית שלה לטיפולים ולמוסכים, מדי פעם גם הייתי מנקה אבק או שוטף רצפה וכיו"ב. 

למרות הסיוע שלי, עיקר הנטל נפל על כתפיה והיא ביצעה את המטלות האלה היטב, ללא קשר לטיב היחסים בינינו. 

במריבות בינינו היא דיברה על כמה שהיא מטפלת יפה גם בדברים טכניים הקשורים בי. 
אמרתי לה שאני מעריך את זה, אבל אם זה מה שהיה חשוב לי הייתי מתחתן עם תאילנדית.  

מה שחשוב לי באמת זו חברות טובה וקרובה עם בת הזוג שלי. אני מוכן לוותר על טיפול מתוקתק בדברים היומיומיים ולהתפשר על טיפול טוב פחות במטלות אלה, אבל לא מוכן לוותר על חברות טובה וקרובה עם בת זוגי.

אם וכאשר יגיע פרק ב'


אני עם הפנים קדימה. בלי אשליות וציפיות גבוהות מדי. אני יודע היטב שפרק ב' שונה מפרק א'. 
בכל זאת אני מעריך שיש לי רצון ויכולת לצור בעתיד זוגיות טובה. פרק ב' המבוסס על חברות קרובה ואמיתית.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

במה להיאחז כשמתרחש אסון מתמשך?

מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים בתקופה של אסון מתמשך.  יותר מדי אנשים חצו את "הישורת האחרונה" בטרם עת.  יותר מדי אנשים איבדו את יקיריהם...