יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

לקראת Relocation שני

 

ארגז קרטון

בפוסטים קודמים תיארתי את שנת ה-Relocation שלי. כאשר עושים Relocation למדינה אחרת לצורך עבודה או לימודים תקופת ההסתגלות ההתחלתית היא קשה. גם מציאת דירה לשכירה עלולה להיות קשה.

כשאחרי תקופה במדינה אחרת צריך לעבור לדירה אחרת זה כבר הרבה יותר קל. 
מכירים כבר את אופן ההתנהלות ואפילו יש אולי פרטים של מוביל שיודע את עבודתו.  
 
ארגז הקרטון שצילמתי מסמן את תחילת ההיערכות שלי למעבר לדירה אחרת. 
בשונה מ-Relocation שבו עוברים מדירה אחת שכורה לדירה שכורה אחרת, אני מתכוון לעבור לדירה בבעלותי.
בשונה מ-Relocation אני צפוי להישאר בה זמן רב אלא אם אגיע לסופה של "הישורת האחרונה". 
 
כמי שגדל גם על זן בודהיזם, אני יודע שהכל יכול להשתנות. לפחות לכאורה, הדירה שלי צפויה להיות אחד העוגנים שלי. 
 
הארגז הזה הוא חלק מההתקדמות בשיפוץ הדירה שלי. בתוכו היו כיור חדר האמבטיה והארון שמתחתיו. 
אני כבר מתחיל לחשוב על המעבר ועל ההיערכות הנדרשת לביצועו, על אף שהשיפוץ טרם הסתיים. 
 
ביקשתי מהקבלן שהפועלים לא יזרקו אותו כי אני אשתמש בו לאריזת דברים כשאזמין הובלה של מה שיש לי בדירה השכורה לדירתי הקבועה.  
 
כשרצתי קצת אחרי שעה שש בבוקר 7 ק"מ ביער ירושלים. היה ערפל. היה טל ואפילו כמה טיפות של ספק גשם. למרות גל החום הכבד בשעות מאוחרות יותר מהשעה שש בבוקר, מרגישים שהסתו מגיע. 
 
בדירה השכורה עברתי שלוש עונות שנה טובות ממה שציפיתי: חורף, אביב וקיץ.  
 
את חלקו השני של הסתו אני מקווה לעבור כבר בדירה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

במה להיאחז כשמתרחש אסון מתמשך?

מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים בתקופה של אסון מתמשך.  יותר מדי אנשים חצו את "הישורת האחרונה" בטרם עת.  יותר מדי אנשים איבדו את יקיריהם...