יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

תחזית אישית לשנה העברית תשפ"ג - בדיקת התאמה למציאות

 


לפני כשנה כתבתי תחזית אישית לשנה העברית שהייתה חדשה

עכשיו, קצת יותר משבועיים לפני תחילת השנה העברית הבאה, זה הזמן לבחון מה התממש מאותה תחזית אישית? 

אציג כל תחזית והאם התממשה. אם כן, באיזו מידה.

 

עבודה


תחזית 
היקף העבודה שלי יתרחב בשנה העברית החדשה. 

התחזית לא התממשה.
התווספו נושאים חדשים להרצאות ומעט עבודה בנושא "ליפול ברשת", אבל היקף העבודה לא התרחב. הוא נשאר דומה להיקף העבודה בשנה הקודמת.


התנדבות

אמשיך להתנדב עם יוצאים בשאלה מהעולם החרדי ב"הלל" ועם ניצולי שואה. תווסף פעילות חדשה במסגרת המועצה לחוסן כלכלי של גילאי 60 פלוס בירושלים.

תחזית 
היקף ההתנדבות שלי עשוי לגדול או לקטון בהתאם לנסיבות. 
היקף ההתנדבות שלי עם ניצולי שואה לא צפוי לעבור שינוי.
היקף ההתנדבות שלי ב"הלל" צומצם מתחילת תהליך הגירושים שלי ורק עכשיו אני מגדיל אותו בהדרגה. ההיקף צפוי להיות קטן וממוקד יותר מאשר היה עד למשבר הגירושים.
היקף הפעילות במועצה לחוסן כלכלי אינו ברור משום שרק לקראת ראש השנה הפרויקט הושק.

לקראת סוף השנה העברית נעניתי בחיוב לפנייה לפעילות התנדבותית נוספת. אני חבר בועדת הביקורת של עמותת ויקימדיה ישראל.
הערב אשתתף בפגישה ראשונה.

התחזית התממשה.


כתיבה

כידוע לקוראי בלוגים שלי אני מרבה לכתוב. בנוסף לבלוגים מקצועיים על מחשוב ומערכות מידעניהול סיכונים ומשבריםברידג' וכלכלת המשפחה אני כותב מאמרים באתר האינטרנט Jokopost וערכים בויקיפדיה העברית
 
כתבתי שלושה ספרי ברידג'. הספר הרביעי מוכן לפרסום. מה שחסר זה בחירת חנות הדפסה, שבה אדפיס עותקים, בנוסף להפצה של העתקים מקוונים.
 
תחזית 
היקף הכתיבה שלי יהיה דומה להיקף בשנה העברית הקודמת.

הספר הרביעי שלי פורסם בחודש אוקטובר 2022. קראו: הספר החדש שלי: 1NT בקיצור ולעניין.

התחזית התממשה.


ברידג' 

אני משחק ברידג' בתחרויות כמו פסטיבלים בינלאומיים בתל אביב ובאילת, אליפויות הארץ ומשחקי הליגה. גם השנה אמשיך לשחק. רמת המשחק שלי הייתה מאוד ירודה בתקופה של משבר סוף הנישואים שלי. הראש שלי היה במקום אחר. אני חוזר בהדרגה לרמה שלי לפני המשבר.
 
תחזית 
השנה אשיג עוד שתי נקודות בינלאומיות, הנדרשות לעלייה מדרגת רב אמן לדרגת רב אמן ארד. זהו המחסום העיקרי שלי לקבלת הדרגה הבאה.
חסרות לי גם הרבה נקודות ארציות, שהרבה יותר קל לי לקבל. להערכתי לא אקבל השנה מספיק נקודות ארציות על מנת לקבל את הדרגה הבאה.


התחזית התממשה.


ספורט ופנאי

כמו בשנים קודמות רבות אני צפוי להמשיך לעשות ספורט שבע פעמים בשבוע. שילוב של הנאה ושמירה על בריאות. 
 
אחרי שאמצא את מקומי בדירתי יהיה לי יותר זמן פנוי. אוכל להתחיל פעולות פנאי חדשות. בפוסטים קודמים "זרקתי" כמה רעיונות כמו בישול ואפילו תחומים שמעולם לא אהבתי ומעולם לא הצלחתי בהם.
 
תחזית 
גם השנה ארוץ 10 קילומטר במרתון ירושלים. היקף הפעילות הספורטיבית שלי עלול לקטון באופן לא מודע. בדירתי השכורה אני עולה ויורד יותר מארבעים מדרגות מספר פעמים ביום. בדירה שלי מספר המדרגות יותר קטן.

אתחיל לפחות פעילות פנאי אחת לא מוכרת לי. אני פתוח לרעיונות של קוראים.

התחזית התממשה למעט תקופה של כחודשיים בהם הייתי מוגבל בהיקף ובסוג הפעילות הספורטיבית בגלל בעיה בריאותית. הבעיה גרמה לי להימנע מלרוץ 10 ק"מ במרתון ירושלים.


התחזית התממשה חלקית.


פעילות חברתית וזוגיות

תחומים אלה היו פחות מוצלחים עבורי בשנה האזרחית האחרונה. היו לא מעט רגעים של בדידות.
קוראי הבלוג הזה יודעים על כמה מחבריי, הלא רבים, שכבר עברו את "הישורת האחרונה". גם יצירת חברויות חדשות אינה פשוטה: למרבית בני גילי יש סדר יום ברור ומגובש, אני בתהליך של המצאת עצמי מחדש.

זוגיות מונוגמיסטית טובה עם אישה הייתה תמיד חשובה לי. כידוע לקוראי הבלוג, אני גרוש מחודש ינואר. אני מעוניין בזוגיות חדשה. אני פתוח להיכרויות חדשות. נושא הזוגיות חשוב לי מאוד כך שאקדיש לו פוסט העוסק רק בו. 
 
תחזית 
אתחיל לצור חברויות חדשות ו/או להעמיק ולהרחיב חברויות קיימות. 
אצא לפחות עם בת זוג פוטנציאלית אחת במהלך השנה.

יצאתי עם מישהי. לצערי, הקשר הסתיים מהר מדי. חידשתי מספר מצומצם של חברויות קודמות ושמרתי על לא מעט חברויות קודמות. 
התחלתי פעילות הליכה בקבוצה לפחות פעם בשבוע. 
בתום כל הליכה שותים ביחד קפה ומדברים. נוצרו שם גם חברויות חדשות. 
נוצרו גם התחלות של חברויות חדשות. 

לצערי, טרם נוצר קשר זוגי מתמשך. השנה אמשיך לנסות למצוא בת זוג ואולי אפילו אהבה.

התחזית התממשה.

בריאות

אי אפשר להתעלם ב"ישורת האחרונה" מהתסריט של מוות ומהתסריט של הרעה משמעותית במצב הבריאות. לא מעטים מחבריי כבר הלכו לעולמם. לא מעט ממכריי בני קבוצת הגיל שלי ואפילו צעירים יותר מתפקדים פחות או מתפקדים בקושי מסיבות בריאות. 
מדי פעם אני שומע על מישהו נוסף או מישהי נוספת המצטרפים לקבוצת הלא בריאים או הולכים לעולמם. 
 
בריאות סבירה היא מפתח למימוש התחזיות האופטימיות שלי.
 
תחזית  
מצב הבריאות שלי יהיה סביר. לא מעט מהתחזיות לעיל יתממשו בשנה העברית הקרובה.

התחזית התממשה חלקית.


פעילויות שכמו רבים אחרים, לא צפיתי מראש, היא הצורך להילחם על המשך קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית ואולי אפילו על המשך קיומה. 

יש גם כמה פעילויות חדשות בקנה. אם וכאשר יקרה משהו משמעותי אשתף גם את קוראי הבלוג.

השורה התחתונה


מרבית התחזיות שלי התממשו באופן מלא. חלקן התממשו באופן חלקי.
מקווה לשנה עברית טובה יותר לי ולכולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

במה להיאחז כשמתרחש אסון מתמשך?

מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים בתקופה של אסון מתמשך.  יותר מדי אנשים חצו את "הישורת האחרונה" בטרם עת.  יותר מדי אנשים איבדו את יקיריהם...